Evita Zorg klanttevredenheid

 

 

Evita vindt het belangrijk om te weten hoe haar klanten de geleverde zorg- en dienstverlening ervaren. In het Elektronisch Cliëntendossier (ECD) dat Evita gebruikt is een klanttevredenheidsonderzoek ingebouwd. Dat levert belangrijke informatie op. Aan de hand van de scores die onze klanten ons geven, kunnen we heel gericht zien op welke punten we onze zorg- en dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Een van de vragen die in het klanttevredenheidsonderzoek wordt gesteld is de zogenaamde aanbevelingsvraag.

De wijkverpleegkundige of de klantverantwoordelijke zal iedere 6 maanden en bij het uit zorg gaan van de klant een nieuw klanttevredenheidsonderzoek afnemen.

Naast het eigen klanttevredenheidsonderzoek heeft de klant ook de mogelijkheid om een-maal per jaar een waardering achter te laten op Zorgkaart Nederland. De actuele score van Evita Zorgkaart Nederland ziet u hiernaast.