Wat onze klanten vinden van onze zorg en dienstverlening is voor Evita Zorg belangrijk. Wat gaat goed en wat kan beter? Wij horen graag hun mening. Aan de hand van deze ervaringen kunnen we onze kwaliteit verder verbeteren.

Over ZorgkaartNederland

Per 1 oktober jl. hebben wij een samenwerking gesloten met ZorgkaartNederland, een initiatief van Patiëntenfederatie Nederland. ZorgkaartNederland is de grootste waarderingssite voor de Nederlandse gezondheidszorg waar mensen hun ervaringen met de zorg delen. De website biedt informatie om te kunnen kiezen voor een zorgverlener die het beste bij hen past. Zie www.zorgkaartnederland.nl

Telefonische interviews met onze klanten

Wij hebben onze klanten gevraagd hun mening over onze dienstverlening op ZorgkaartNederland achter te laten. Voor sommige klanten is het lastig dit op de website te doen doordat zij daar niet toe in staat zijn, niet beschikken over een computer of daar geen ervaring mee hebben. Omdat wij het belangrijk vinden dat elke klant de kans krijgt zijn of haar ervaring met Evita Zorg te delen, vragen wij, met instemming van de cliëntenraad en middels een vooraankondiging/instemming van onze klanten, het onderzoeksbureau SAMR om in de maand december telefonisch contact met hen op te nemen (SAMR is een onafhankelijk bureau en garandeert de vertrouwelijkheid van uw gegevens overeenkomstig de wet en  richtlijnen voor onderzoek en statistiek). Op die manier kan de klant een waardering doorgeven, waarna een medewerker van het onderzoeksbureau deze voor hen op ZorgkaartNederland zal plaatsen. De waarderingen zijn anoniem.

Met deze waardering kunnen toekomstige klanten en hun naasten deze informatie gebruiken bij het maken van een keuze als zij op zoek gaan naar een organisatie voor verpleging en verzorging thuis. Goed om te weten is dat men 1x per jaar de gelegenheid heeft een waardering online in te vullen op www.zorgkaartnederland.nl Dus ook na deze telefonische waardering. Ook kan men vragen de partner of mantelzorger een waardering in te vullen op de website.