Klachtenfunctionaris Evita Zorg

Klachtenfunctionaris van Evita Zorg

Evita Zorg hecht aan goede kwaliteit van zorg en wij streven ernaar om onze zorg- en dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat er iets voorvalt waar u niet tevreden over bent. Wij gaan dan graag met u in gesprek. U kunt in eerste instantie terecht bij de wijkverpleegkundige of de coördinator huishoudelijke zorg en dienstverlening. Komt u er niet uit of kunt u de klacht niet met hem of haar bespreken, dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van Evita Zorg, Carien van Ree. Als klachtenfunctionaris zoekt zij contact met klanten die een klacht hebben geuit. Zij gaat met hen in gesprek om de feiten en achtergrond op tafel te krijgen en zoekt met hen naar een bevredigende oplossing. Carien heeft een onpartijdige rol en is niet in dienst van Evita. Zij heeft jaren als wijkverpleegkundige en manager in de thuiszorg gewerkt en is nu werkzaam als coach, communicatietrainer en trainingsacteur.

Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht of wilt u graag iets bespreken? U kunt Carien van Ree bereiken via het mailadres klachtenfunctionaris@evitazorg.nl of bellen met kantoor op 070 – 314 16 00.